هم‌قافیه با باران

آن شب که ترا با دگری دیدم و رفتـــم

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ب.ظ
آن شب که ترا با دگری دیدم و رفتـــم
چون مرغ شب از داغ تو نالیدم و رفتم

مانند نسیمی که ندانـــد ره خـــود را
دامن ز گلستان تو بر چـــــیدم و رفتم

ای کوکب تابنده ی دولت ! تو چه دانی
کز این شب تاریک چهـــا دیدم و رفتم ؟

آن روز که دور از نگه مست تو گشــــتم
چون اشک تو ، در پای تو غلتیدم و رفتم

آغوش تو چون محـــــرم راز دگـــری بود
پیوند دل از عشق تو ببــــریدم و رفتـــم

ای باد که بازست به رویت درِ این باغ !
این خرمن گل را به تو بخشیدم و رفتم

ابوالحسن ورزی
۹۵/۰۱/۱۳
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران