هم‌قافیه با باران

از آسِمان داری تو میباری عزیزم

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

از آسِمان داری تو میباری عزیزم
بر جانِ من گُلبوسه میکاری عزیزم

سیلِ دَمانَت را به احساسم بریزان
طوری که از قلبم طلبکاری عزیزم!

به به! بزن! خوش میزنی با بوسه‌هایت
شلّاقِ مَی اندر لَبت داری عزیزم!

باران تویی، من هم کویرِ لوت هستم
این تشنگی، باید تو بَرداری عزیزم

با آشنایان گفته‌ام طوفانِ نوحی
کنعان مَشو! کُن آبروداری عزیزم!

من غیرتی هستم فقط بر من بباران!
بر دیگران، بر غیره‌ها، اصلاً عزیزم!

محمدصادق زمانی

۹۴/۰۳/۲۸
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران