هم‌قافیه با باران

از خودم خالی ام و از تو پرم باور کن

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ

از خودم خالی ام و از تو پرم باور کن
از تو و خاطره ات خون جگرم باور کن

به هوای تو شدم شعله کش ثانیه ها
شمع ته مانده ی وقت سحرم باور کن

چشم می بندم و هر لحظه تو را می بینم
چه کنم آینه ای در نظرم باور کن

بی تو هر ثانیه یک عمر شد و بعد تو من
در پی عقربه ها در سفرم باور کن

تو نمی فهمی از آوار فروریخته و
زلزله در پس چشمان ترم باور کن

کم بگو از دل من شعر نگو قصّه نخوان.. 
از تو گفتن شده تنها هنرم باور کن

"چشم و ابروی تو زیبا قد و بالای تو خوش!"
تو کجایی که در آمد پدرم باور کن

علی نیاکوئی لنگرودی

۹۴/۰۶/۱۸
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران