هم‌قافیه با باران

اشکت که باز به راه و آهت که باز بلند است

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶ ق.ظ

اشکت که باز به راه و آهت که باز بلند است
چشمان شکرگذارت سمت خدا گله‌مند است

با من بگو که چه کردم، از من بپرس چه گفتم
دستم که پیش تو بسته، پایم که پیش تو بند است

دنیا به مفت گران است وقتی که عشق نباشد
دلواپسی به چه قیمت؟ یک لحظه دلهره چند است؟

بر شانه‌ام سر خود را بگذار و تکیه به من کن
من تکیه‌گاه تو هستم، دیوار مرد بلند است

بهمن صباغ زاده

۹۵/۰۳/۰۵
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران