هم‌قافیه با باران

اصلا نمیخواهم برایم این و آن باشی

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ب.ظ

اصلا نمیخواهم برایم این و آن باشی

کافیست وقتی با تو هستم مهربان باشی


عشق است... من هرآنچه باشی دوستت دارم

دریا اگر باشی... اگر آتشفشان باشی


از ناگهانی اتفاق افتادنت پیداست

باید برایم از خداوند ارمغان باشی


باید بتابی بعد باران هایِ پی در پی

در تیره روزی های من رنگین کمان باشی


بگذار ماهِ آسمان مالِ خودش باشد

وقتی تو قرص ماه حوض خانه مان باشی


گفتند دریا شو تمام آسمان در توست

دریا نخواهم شد مگر تو آسمان باشی....


مهرداد نصرتی

۹۳/۱۱/۲۴
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

۲۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۳ عباس عباسی
سلام ...  اگه موافق تبادل لینک بودی سایت سایت منو که اینه : 

www.shopmenow.ir  به اسم   - فروشگاه اینترنتی - لینک کنید 

بعد بیا تو وبلاگ که بالاس نظر بده و خبر بده تا منم شما رو  لینک کنم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران