هم‌قافیه با باران

امشب دوباره از غمتان بغض میکنم

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ق.ظ
امشب دوباره از غمتان بغض میکنم
آقا به زیر  پرچمتان بغض می کنم

این جمعه ها که در برِ ماها نیامدی
من جایِ خیرِ مقدمتان بغض می کنم 

وقتی برای فاطمه ها گریه می کنی
همپای اشک نم نمتان بغض می کنم

هر شب میان روضه ی سالار کربلا 
با آهِ  بس دمادمتان بغض می کنم 

دوری ز آستان شما داغِ اعظم است 
دارم زِ داغ اعظمتان بغض می کنم  

کی میرسی بگو به من ای نورِ کردگار
من از طلوعِ  مُبهمتان بغض می کنم

سیروس بداغی
۹۴/۱۲/۲۳
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران