هم‌قافیه با باران

امشب چه زیبا گشته ای الله اکبر مرحبا

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ

امشب چه زیبا گشته ای الله اکبر  مرحبا
ای دلبر  شیرین ادا،  سبحان  ربی  خالقا

از هر نگاه  ناز تو، نقش خدا  را  دیده ام
داردفراوان سجده ها، آن قامتت ای دلربا

در خاطرم نام تورا، قاب طلا من کرده ام
بنگر چه کردی با دلم،  صد بارک الله دلبرا

تیشه نزن برریشه ام، ازچاله درچاهم نکن
با من که هستی آشنا ، هرگز نشو  نا آشنا

بایاد تو من زنده ام، احساس بودن میکنم
بر خالقت کردم دعا،  دیگر نبیند غم تو را

ای حافظ شیرین سخن، شاخه نباتت را قسم
یک فال خوش با عافیت،تقدیم دلدارم  نما

یوسف محقق

۹۴/۰۹/۲۴
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران