هم‌قافیه با باران

امشب که به سر رشته ی تدبیر ندارم

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ

امشب که به سر رشته ی تدبیر ندارم

دیوانه ام و میل به زنجیر ندارم


ابروی تو تا هست چرا منت شمشیر

من حوصله ی منت شمشیر ندارم


با اشک زبنیاد ببر خانه ی مارا

ویرانه ام و حاجت تعمیر ندارم


چون ناله ی من مد دعای سحر توست

در زمزمه ی خویش بم و زیر ندارم


بیدل تر از آنم که سراغ دلم آیی

از آه تو چون دودم و تصویر ندارم


راز من و تو فاش شد از دانه ی اشکم

ورنه من دلسوخته تقصیر ندارم


چون می کشی ام زنده ترم می کنی ای دوست

من خاصیت بسمل و نخجیر ندارم


محمد سهرابی

۹۳/۰۸/۱۳
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران