هم‌قافیه با باران

این بار تو آتش شده ای؛ پنبه من اما!

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۹ ب.ظ
این بار تو آتش شده ای؛ پنبه من اما!
آلوده مکن ساحت دامن به من اما

این فلسفه ی ساده عشق است که بخشید
سیبی به تو و حسرت چیدن به من اما

انداخته در گردش تقدیر دلم را
یک سینه نداده است از آهن به من اما

دور از منی آن گونه که این برکه از آن ماه
نزدیک تری از رگ گردن به من اما

از خرمن بر شانه رهایت،نرسیده است
اندازه ی یک دانه ی ارزن به من اما

تا ملک فنا بیشتر از چند قدم نیست
با این همه امشب بده مأمن به من اما

علیرضا بدیع
۹۵/۰۳/۲۳
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۶ مسافر غریب
این فلسفه ی ساده عشق است که بخشید
سیبی به تو و حسرت چیدن به من اما

به به ... بسیار زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران