هم‌قافیه با باران

این ماه‌، عادتم شده در وا نمی‌کنم‌

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۱۸ ب.ظ
این ماه‌، عادتم شده در وا نمی‌کنم‌
از پشت شیشه‌، برف تماشا نمی‌کنم‌

از ترس زرد بودنشان پشت پنجره‌
یک لحظه هم نگاه به گل‌ها نمی‌کنم‌

این روزها از آینه‌ها طفره می‌روم‌
با حرف‌های راست مدارا نمی‌کنم‌

بیرون از این اتاق مکرّر نرفته‌ام
پرواز از این قفس به تماشا نمی‌کنم‌

در کفش‌هام شوق خطر خاک می‌خورد
پای سفر ندارم اگر پا نمی‌کنم‌

چندی‌ست نامه‌هام بدون نشانی‌اند
حتی خودم خودم را پیدا نمی‌کنم‌

این ماه‌، باورم شده در خانه نیستم‌
گیرم که زنگ هم بزنی‌، وا نمی‌کنم

مهدی فرجی
۹۶/۱۱/۰۴
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران