هم‌قافیه با باران

ای بهترین ترانه ی من لای لای تو

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ
ای بهترین ترانه ی من لای لای تو
شیرین ترینِ خواب من از قصه های تو

باغ و بهار و زندگی ام هستی ام تویی
ای مهربان، عزیز دلم، من فدای تو
  
آورده است حق چه مراعات دلکشی
تو آمدی برای من و من برای تو
   
باید به خاک هر قدمت بوسه زد مدام
چون که بهشت آمده در زیر پای تو
   
دامان توست امن ترین جای قلب من
یعنی میان سینه ی من هست جای تو
   
عشق علی که شیره ی جانم شد از ازل
مدیون مهر و پاکی بی انتهای تو
   
محتاج بی کرانه دعاهات تا ابد
تنها ترین امید دلم ربنای تو...

مهدی چراغ زاده
۹۴/۰۳/۳۱
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

باسلام.
لطفا تشریف بیارید و حتما مطلبم را بخونید و نظر بدید.
     **/  بسیار جالب و ناب ؛ حتما بخونید \**

عنوان مطلب:            ترفند جالب در استفاده از گوگل
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=142
 
تک تک نظر ها را بررسی  و حتما بهتون سر می زنم.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران