هم‌قافیه با باران

ای عاشقِ دروغیِ مغرورِ خود پرست

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ

ای عاشقِ دروغیِ مغرورِ خود پرست
ای آفریدگار شکستی که در من است
.
باشد برو برای همیشه ولی بدان
هر چند من گذشته ام از تو، خدا که هست
.
نفرین به سرنوشت، به سد ها، به راه ها
نفرین به هر چه مانع بدخواه پست پست!
.
نفرین به فاصله، به زمین و زمان، به من
نفرین به این دلی که به پای دلت نشست
.
مانند شعر آب و هوای دلم بد است
مستفعلن... مفاعل... مستف...دلم شکست
.
فرزاد نظافتی

۹۴/۰۵/۲۹
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران