هم‌قافیه با باران

ای عشق! دل دوباره غبار هوس گرفت

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ب.ظ

ای عشق! دل دوباره غبار هوس گرفت
از من گلایه کرد و تورا دادرس گرفت

دل باز بهانه ی رفتن گرفت و باز
تا بال و پر گشود سراغ از قفس گرفت

گفتم به هیچ کس دل خود را نمی دهم
اما دلم برای همان هیچ کس گرفت

افسردگی به خسته دلی از زمانه نیست
افسرده آن دلی است که از همنفس گرفت

لبخند و ریشخند کسی در دلم نماند
هرکس هرآنچه داد به آینه پس گرفت

فاضل نظری

۹۵/۰۱/۱۶
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

چه قدررررر زیبااااا
منو کشت این شعر...
چه قدر به حال الان من میاددددد...
چه به موقع!!!!
دست مریزاد به این انتخاب! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران