هم‌قافیه با باران

ای گوهر امانتی پر بهای من

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۵ ق.ظ

ای گوهر امانتی پر بهای من
نیلوفرِ برآمده ازشاخه های من
 
اکسیر روزهای ترک خورده ی منی
معیارِ لحظه های من وکیمیای من
 
فانوس خاطرات دل انگیزِ خانه ام
قندیلِ سقف نقره ایِ خوابهای من
 
آنجا که راهها به خزان ختم می شوند
تو امتدادِ فصل بهاری برای من
 
دست مرا بگیر و به دنیای خود ببر
ای در زمان پیری و کوری عصای من
 
حالا که شوق کودکی ات راه رفتن است
با من بیا قدم به قدم، پا به پای من!

یدالله گودرزی

۹۵/۰۷/۲۶
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران