هم‌قافیه با باران

با سیل و رگبار و طوفان می سازم

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ

با سیل و رگبار و طوفان می سازم
معجونی از کوه و انسان می سازم

من دنیا را با زیبایی می سنجم
با میزان و با نامیزان می سازم!

هم با درد صاحبخانه می سوزم
هم با شادی های مهمان می سازم

کم کم دارم با چروک های پیشانی
دیوار چین را در ایران می سازم!

من انسانم، انسان با غم همزاد است
حتی با شلتاق شیطان می سازم

من انسانم، وقتی در زندان هستم
با نام آزادی، میدان می سازم


غلامرضا طریقی

۹۵/۰۴/۰۵
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران