هم‌قافیه با باران

با تو من با بهار می رقصم

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ب.ظ

با تو من با بهار می رقصم
با گل و گلعذار می رقصم
 
در دلم چشمه های شیر وعسل
جای هر جویبار می رقصم
 
بوی باران و خاک می آید ...
آسمان را ببار ! می رقصم
 
آفتاب از طلوع من پر شد
روشن و آشکار می رقصم

شرق و غرب از وجود من پر وجد
از یمین تا یسار می رقصم
 
همچو سرو و سرور در بادم
با سپیدار و دار می رقصم
 
با دراویش بی سر و دستار ...
با شهان تاجدار...  می رقصم
 
دور زیبائی تو می چرخم
با نگاهِ نگار می رقصم
 
دست من نیست این جنون مستی
وه چه بی اختیار می رقصم

حافظ ایمانی

۹۵/۱۲/۲۹
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران