هم‌قافیه با باران

بعد از این مسجد برو ، راحت برو راحت بیا

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ

بعد از این مسجد برو ، راحت برو راحت بیا

یک سر ِ مویی اگر کم شد ز مویت پایِ من

 من خودم فکری به حالِ دردهایم میکنم

جانِ زهرا اینقَدَر گریه نکن آقایِ من

هرچه کردم سینه ام نگذاشت... پس تا خانه ای...

...چندبار این بچه هایم را بغل کن جایِ من


علی اکبر لطیفیان

۹۴/۰۴/۱۶
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

۲۸ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۷ رضا فاطمی
این شعر خیلی برام جالب بود..
وبلاگتون سرشار از شعرهای زیاده که ادم هی دوست داره اینجا بمونه و بیرون نره..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران