هم‌قافیه با باران

به سمت خانه ی تو راه روشنی دارم

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ق.ظ

به سمت خانه ی تو راه روشنی دارم

برای گریه دلیل مبرهنی دارم

برای دست گدا دامن کریمی هست

همیشه راه گریزی به مأمنی دارم

به سوی کرب و بلا، روی بام خانه، تورا

سلام دادم و حسی نگفتنی دارم 

قلم به صفحه دویدن گرفت و فهمیدم

به مدحتت چقدر طبع الکنی دارم 

هزار مرتبه بهر تو اربا اربا باد

نزار و خسته و رنجور اگر تنی دارم

مباد دست رفاقت به دشمنت دادن

که با عدوی تو همواره دشمنی دارم

برای هیچ ابرقدرتی نگردد خم

به زیر دِین شما تا که گردنی دارم


سید ایمان زعفرانچی

۹۴/۰۸/۲۲
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران