هم‌قافیه با باران

به نای نی لبکم درد مبهمی دارم

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

به نای نی لبکم درد مبهمی دارم
دلم خوش است نفس میکشم غمی دارم

شبان ساده ی ایلم , مرا میازاری
تو را عزیزتر از چشم خویش می دارم

عروس وسوسه های بزرگ , کاری کن
غمی به قدمت تاریخ آدمی دارم !

اگر چه دست دلم را کسی حنا نگرفت
کنار چشم تو , امید مرهمی دارم

عزیز , گریه ی من از سرتظاهرنیست
هنوز گوشه ی این دل , محرمی دارم

نگو که شکوه به عیسای عشق خواهم برد
که من برای خود ای دوست , مریمی دارم !

بپرس از رمه هایم بپرس با یادت
به سوز نی لبک خود چه عالمی دارم ... !

سیدمحمدعلی رضازاده

۹۵/۰۴/۰۳
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران