هم‌قافیه با باران

بگذار سر بر شانه ام قدری ببار امشب

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ب.ظ

بگذار سر بر شانه ام قدری ببار امشب
خود را برای من کمی تنها گذار امشب

یک امشبی را غرق در آغوش من سر کن
گل بوسه ای قرمز برای من بکار امشب

عقدی بخوان با گفتن: "من دوستت دارم"
فارغ ز سنت های هر ایل و تبار امشب

آرامشم! برخیز بر جای خودت بنشین
من بی قرارم بی قرارم بی قرار امشب

حرفی نزن از این که فرداها چه خواهد شد
این لحظه را دریاب، با این حال زار امشب

دیوانگی کم کن، بپوشم، زود بر تن کن
حالا که من میخواهمت دیوانه وار امشب

مهدی آسترکی

۹۶/۰۳/۰۵
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران