هم‌قافیه با باران

بی عشق دنیا چیست؟ تکرارِ غم انگیزی

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

بی عشق دنیا چیست؟ تکرارِ غم انگیزی
هرگز مبادا جز محبت بینِ ما چیزی

ای کاش می‌شد پیشِ من باشی تمامِ عمر
ای کاش می‌شد طبعِ شعرم را برانگیزی

من ساقه‌ی یک پیچکم، تو شاخه‌های آن
حالا نشد بعدا ولی در من می‌آویزی

شوریدگی‌هایم به دیوان‌ها نمی‌گنجد
مُلّای رومم در هوای شمسِ تبریزی

من سال‌های سال با تو عاشقی کردم
تو در تمامِ لحظه‌هایم عشق می‌ریزی

ای دخترِ اردیبهشتی کاش بگذاری
گاهی سری بر شانه‌ی این مردِ پاییزی


جویا معروفی
۹۴/۰۴/۰۶
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری یه سری هم به وبلاگ من بزن راستی نظر یادت نره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران