هم‌قافیه با باران

بی قرارم خبر که داری، نه؟

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ

بی قرارم خبر که داری، نه؟

دارم از دست می روم انگار 

وقت آن نیست بازگردی؟ من

خسته ام بی مرام مَرد آزار

.

می شود بس کنی؟دِ بس کن خب

لعنتی بی تو زندگی سخت است

دوست داری که اعتراف کنم؟

بی تو هیچم، قبول لا کردار!

.

زندگی پوچ می شود وقتی

در کنارم تو نیستی ای گل

بی تو من ارزشی ندارم که

مثل یک صفر،بعدِ یک اعشار

.

روز ها درد می کشم، شب ها

شعر می بافم از خیالاتم

طبق معمول بغض می کنم و 

ساعتی گریه پشت بر دیوار 

.

در من انگار مرگ نزدیک است

وقتی امیّد وصل می میرد

در تو انگار عشق جان داده

مثل یک سنگ، مثل یک مردار

.

شعر وقتی قشنگ خواهد بود

که تو باشی دلیل گفتن آن

تا زمانی که برنگردی، غم

هست مضمون من دراین اشعار


فرزاد نظافتی

۹۴/۰۴/۰۱
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

سلام
عبادتتون قبول
من معلم هستم وبلاگم رو جهت شرکت در جشنواره  ایجاد کردم  خوشحال میشم به وبم بیاین و در نظر سنجی شرکت کنید
ممنون از مطالب خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران