هم‌قافیه با باران

تو باشی و کمی هم بوسه بازی، آآآی می چسبد!

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ب.ظ

تو باشی و کمی هم بوسه بازی، آآآی می چسبد!

هوای غربت و مهمان نوازی، آآآی می چسبد!


مونالیزای لبخندت خرابم میکند بانو!

من و این لذت تصویر سازی، آآآی می چسبد!


نمازم را نمی خوانم مگر در مسجد چشمت!

مسلمان بازی و این بی نمازی، آآآی می چسبد!


چه حالی میکنم در روستای گرم آغوشت!

بهار و مُشتَک* و بَلبَل پیازی*، آآآی می چسبد!


عسل ریز لبانت را بنوشم پشت یک بوسه

و تو هی دست و پایَت را ببازی، آآآی می چسبد!


همین امشب من و تو هر دو قاضی، رای صادر شد:

عروس من، من و تو هر دو راضی، آآآی می چسبد!

۹۳/۱۲/۱۵
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

بسیار شعر چسبیده دلی بود، دلت شاد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران