هم‌قافیه با باران

تو پا گذاشته ای در جهان تازه ی من

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ
تو پا گذاشته ای در جهان تازه ی من
خوش آمدی بنشین قهرمان تازه ی من

سپرده ام بروند ابرها و صاف شود
برای پَر زدنت آسمان تازه ی من

تو رودخانه ای و دل به آبی ات زده ام
سفیدِ پیرهنت بادبان تازه ی من

گل طلاییِ خورشید شو، که می چرخد
به مرکزیت تو کهکشان تازه ی من

غرور قله ی خوابیده بودم و آشفت
به افتخار تو آتشفشان تازه ی من

از این به بعد به همراهی تو دلگرمم
که قهرمانی در داستان تازه من

مهدی فرجی
۹۴/۰۹/۲۹
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۹ رسانه بلندآوا
سلام نظرتو درباره خبر زیر اینجا بگو : http://bolandava.ir/post/527

بیانیه ارتش عراق برای خروج ساکنان «الرمادی» تا ۷۲ ساعت دیگر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران