هم‌قافیه با باران

خاتون پریشان است امشب ، ساز غم انگیز شبان را

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ
خاتون پریشان است امشب ، ساز غم انگیز شبان را
آوای نی دیری ست برده ست ، هوش تمام دختران را

چوپان منم ، دلگیر از شهر ، خاتون تویی ، خلخال در پا
هنگام دلتنگی ست ، بشنو ، آواز دلگیر بنان را

در خنده ات تصویر هایی ست ، از خنده ی ماه و ستاره
من عاشقانه دوست دارم ، این خنده های همزمان را

در استکان ها هر چه باشد ، میخانه ها خوب و خراب اند
امشب به یکسانی رساندی ، طعم شراب و شوکران را

از چشم های مهربانت ، وقتی می افتد اشک بر خاک
گاهی نمی فهمند مردان ، فرق زمین و آسمان را

دیروز من دلواپسی بود ، امروز من دلتنگ بودن
هم دوست دارم آن زمان را ، هم دوست دارم این زمان را

عطر خراسانی نوشتن ، در مایه ی هندی عراقی ست
وقتی که شاعر ها بخوانند ، این دلبر ابرو کمان را

امیر علی سلیمانی
۹۶/۰۳/۰۳
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران