هم‌قافیه با باران

دریغ می کنی از من نگاه را حتی

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دریغ می کنی از من نگاه را حتی

و نیز زمزمه ی گاه گاه را حتی …


من و تو ره به ثوابی نمی بَریم از هم

چرا مضایقه داری گناه را حتی؟


تو اشتباه بزرگ منی، ببخشایم

به دیده می کشم این اشتباه را حتی


به من که سبز پَرستم چه گفت چشمانت؟

که دوست دارم بخت سیاه را حتی !


به دیدن تو چنان خیره ام که نشناسم

تفاوت است اگر راه و چاه را حتی …


اگر چه تشنه ی بوسیدن توأم ای چشم !

بخواه، می کُشم این بوسه خواه را حتی …


بیا تلالؤ شعرم بر آب ها امشب

تراش می دهد الماس، ماه را حتی …


محمدعلی بهمنی

۹۳/۱۱/۱۶
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران