هم‌قافیه با باران

در آسمان غزل عاشقانه بال زدم

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ب.ظ

در آسمان غزل عاشقانه بال زدم

به شوق دیدنتان پرسه در خیال زدم


در انزوای خودم با تو عالمی دارم

به لطف قول و غزل قید قیل و قال زدم


کتاب حافظم از دست من کلافه شده ست

چقدر آمدنت را چقدر فال زدم


غرور کاذب مهتاب ناگزیر شکست

همان شبی که برایش تو را مثال زدم


غزال من غزلم، محو خط و خال تو شد

چه شاعرانه بدون خطا به خال زدم


به قدر یک مژه بر هم زدن تو را دیدم

تمام حرف دلم را در این مجال زدم...



سید حمید رضا برقعی

۹۳/۱۲/۲۷
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران