هم‌قافیه با باران

دلم که یاد شما گاه گاه می افتد

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ

دلم که یاد شما گاه گاه می افتد

به سمت کوچه ی چشمت به راه می افتد


نمیرسد به ته کوچه ای که بن بست است

شبیه قطره ی اشکی که گاه می افتد ...


حکایت من و تو نقل " یوسف " و " چاه " است

قرار این شده : " یوسف " به " چاه " می افتد


میان ما به غلط عشق اتفاق افتاد

همیشه قسمت ما " اشتباه " می افتد !


تبر به ریشه ی خود میزدی تو با تردید

درخت بی رگ و ریشه به آه می افتد


هلال وار شکستی و من گمان کردم

میان خانه ی همسایه ماه می افتد !


چقدر فرصت چشم شما تماشایی است

دلم در این کوچه راه می افتد ...



 مژگان عباسلو 

۹۳/۱۲/۰۵
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران