هم‌قافیه با باران

دلم گرفته از اینجا... گمان کنم، بروم

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ
دلم گرفته از اینجا... گمان کنم، بروم
گمان کنم که نمانم... همان کنم... بروم

نشانه های تو گُم شد، بهانه های تو، کم
به شانه های تو، اشکی، نشان کنم بروم

نیامدم که بمانم، نیامدم برَوی
من آمدم که تُرا، امتحان کنم، بروم

من آمدم که بگیرم، من آمدم بکَنم
بهای مفت دلم را، گران کنم، بروم

فروش من همه شادی، خرید من همه غم
در این معامله باید... زیان کنم، بروم

چه امتحان قشنگی!!! چه انتخاب خوشی!!!
میان رفتن و رفتن... فُلان کنم، بروم

هنوز پای قرارم... بیا که آخر ِ کار
قرار خود، به تو خاطر نشان کنم بروم

همیشه عاشقتم من... همیشه عاشق تو
من آمدم فقط این را، بیان کنم... بروم

ایرج علی نژاد
۹۴/۱۰/۲۸
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

۲۸ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۳ طاها میرویسی
خیلی آشناست!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران