هم‌قافیه با باران

دل سپرده ام من به روی تو

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ

دل سپرده ام من به روی تو

در دل من است آرزوی تو

وقت آینه باشدم اگر

می نشاندم رو به روی تو

جان جان جان از همه جهان

میکشد دلم پر به سوی تو

دل به دل ز تو تا تو آمدم

قبله گاه من خاک کوی تو

من که عاشقم مست و سرخوشم

جرعه می کشم از سبوی تو

گنج آرزو در دل منی

در دلم کنم جست و جوی تو

جان جان جان از همه جهان

میکشد دلم پر به سوی تو

 

هومن ذکایی

 

۹۴/۰۴/۱۱
هم قافیه با باران

نظرات  (۳)

واقعا عالی بود کل وبتون سلامت باشین و تندرست
۱۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۱ امیرعلی فرمانی
مطالبت عالی بود رفیق 
خوش حال میشم به وبم یه سر بزنی
کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران