هم‌قافیه با باران

دوباره نام شما بر زبان من سبز است

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ
دوباره نام شما بر زبان من سبز است
هوای از تو سرودن ، به جان من سبز است

خوشم به زمزمه روشن شما امشب
که واژه در ملکوت دهان من سبز است

من از قبیله خاک و شما ز افلاکید
به یمن نور شما ، آسمان من سبز است

حدیث حُسن شما بر زبان من جاری ست
که لهجه همه واژگان من سبز است

نشسته ام به مرور سه آیه ی نورت
و عطر سوره کوثر به جان من سبز است

از آن زمان که شدم همنشین نور تو
به چشم آینه ، نام و نشان من سبز است

 در این دقیقه که سرشارم از حضور عشق
دوباره نام شما بر زبان من سبز است

رضا اسماعیلی
۹۵/۰۱/۱۶
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران