هم‌قافیه با باران

دوستت دارم گُلم، این حس زیبا مال تو

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ
دوستت دارم گُلم، این حس زیبا مال تو
آرزو دارم تمام بهترین ها مال تو

هر غزل یک باغ گل هر بیت یک طرح لطیف
باغ کاشی کاری گل های مینا مال تو 

جلوه ی زیبایی یک آسمان اشعار ناب
آبی افسانه ی دنیای نیما مال تو

یک بغل آغوش گرم اندازه ی تن پوش تو
مایه ی آرامشم! پنهان و پیدا مال تو

در نگاهت دور از هر ساحلی تا رفت و رفت
قایق احساس من بر موج دریا مال تو

یوسفی ماندم به دور از وسوسه اما گُلم
شاکلید قفل آغوش زلیخا مال تو

باد مجنون می کند هر بند من را گل نشان
در نفس هایم نشان مشق لیلا مال تو

شمس من صد مثنوی می ریزد از هر خنده ات
شاعر دیوانه ات لبریز و شیدا مال تو

گرچه چیزی لایق چشمت ندارم چاره چیست 
"دوستت دارم گُلم" تنهای تنها مال تو...

علی نیاکوئی لنگرودی
۹۴/۰۵/۰۱
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

بیشتر نگرانیهای مردم زاییده گمانها و تصورات شخصی آنهاست و با دنیای حقیقت ارتباطی ندارد.((ژنرال ژورژ کروک))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران