هم‌قافیه با باران

دچار تا نشوی عشق را نمی فهمی...!

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ

دچار تا نشوی عشق را نمی فهمی...!

تو هیچ از من و این ماجرا نمی فهمی


رفیق، نسبت من میرسد به مجنون، آه

و عشق سهم من است و شما نمی فهمی


بدون آنکه بفهمم شدم دچار دلت

تو خنده می کنی اما مرا نمی فهمی


خیال می کنی آیا که من پشیمانم؟

خیال می کنی آیا؟ و یا نمی فهمی؟


"منم که شهره ی شهرم به عشق ورزیدن"

خیال توبه ندارم، چرا نمی فهمی؟


ز عشق گفتم و باز حاضرم به تکرارش

بگو گه حرف مرا تا کجا نمی فهمی؟


و حرف آخر من، عشق اختیاری نیست

دچار تا نشوی عشق را نمی فهمی...!

۹۳/۱۲/۱۵
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران