هم‌قافیه با باران

دیدن روی تو در خویش ز من خواب گرفت

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ

دیدن روی تو در خویش ز من خواب گرفت

آه از آیینه کـــه تصویـــر تـــو را قاب گرفت


خواستم نوح شوم، موج غمت غرقم کرد

کشتی ام را شب طوفانی گرداب گرفت


در قنوتـــم ز خدا «عقـل» طلب مــــی کردم

«عشق» اما خبر از گوشه ی محراب گرفت


نتوانست فـــرامــــوش کند مستــــی را

هر که از دست تو یک قطره می ناب گرفت


کـــی بـــــه انداختن سنگ پیاپـی در آب

ماه را می شود از حافظه ی آب گرفت؟!


 فاضل نظری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۴
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۴ سید مسعود طوهامی
سلام
وبلاگی زیبا و جالبی دارید
اگر مایل به تبادل لینک هستی
میتونی وبلاگ را با نام

مطالب جالب و دیدنی
http://masoudtoohami.blog.ir/

لینک کنی بعد به من خبر بده تا شما رو لینک کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران