هم‌قافیه با باران

دیگر نشانی از شدن در من نمانده

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

دیگر نشانی از شدن در من نمانده
حس می کنم راهی به جز ماندن نمانده

ای عشق! امیدی به عاشق بودنم نیست
وقتی چراغی در دلم روشن نمانده

از یوسف گم گشته در چاهت، عزیزم!
حالا به جز یک تکه پیراهن نمانده

زان کوه مغروری که دریا عاشقش بود
امروز حتی یک سَرِ سوزن نمانده

اینجا تمام آدمک ها دشنه دارند
فرقی میان دوست با دشمن نمانده

مانند تنها ماندن مهتاب در ابر
حس می کنم جز من کسی با من نمانده


آرش فرزام صفت

۹۴/۰۹/۲۰
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران