هم‌قافیه با باران

سخت دل دادی به ما و ساده دل برداشتی

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

سخت دل دادی به ما و ساده دل برداشتی

دل بریدن هات حکمت داشت: دلبر داشتی


از دل من تا لب تو راه چندانی نبود

من که شعر تازه می گفتم، تو از بر داشتی


قلب من چون سکه های از رواج افتاده بود

آنچه در پیراهن من بود، باور داشتی


شر عشقت را من از شور پدر پرورده ام

قصد خون خلق را از شیر مادر داشتی


دشتی از آهو درین چشمت به قشلاق آمده

جنگلی از ببر در آن چشم دیگر داشتی


پشت پلکم زنده رودی از نفس افتاده بود

روی لب هایت گلاب ناب قمصر داشتی


خاطراتم را چه خواهی کرد؟ گیرم باد برد

بیت هایی را که از من کنج دفتر داشتی

 

علیرضا بدیع

۹۳/۰۷/۱۰
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران