هم‌قافیه با باران

سه نقطه های تو گاهی هزار واژه ومن

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ

سه نقطه های تو گاهی هزار واژه ومن

هنوز در تب یک نقطه از لبت بی تاب

 

همیشه معنی صد اضطراب... من، بی تو

همیشه دیدن بی پرده شما در خواب

 

چه عاشقانه پوچی! تو خوب می دانی

میان این همه رویا فقط تویی کمیاب

 

و من چه خسته تو را چون سراب می جویم

چه فصل خالی و تلخیست سهم من زین خواب!

 

کجاست آنکه ز من آتشی بگیراند

بسازد از تن من قطعه قطعه های مذاب

 

و یا حضور تو را قصّه قصّه...فصل به فصل...

بخواند از تو غزل های نابِ بی پایاب

 

خدا کند که غزلهای آخرم باشد

خدا کند که شوم در غمت خراب،خراب

 

چه روزگار غریبیست نازنین، آری

نه حرف مانده برایم... نه عشق های مجاب

 

بیا... تمام کن این انتظار را در من

بدون شرح و سه نقطه ... پر از حکایت ناب

 

یکی نبود و یکی بود و او نبود ...و من

هنوز در تب یک نقطه از لبت بی تاب ...

 

فاطمه شمس

۹۴/۰۶/۱۶
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران