هم‌قافیه با باران

سکوت می‌کنم و عشق در دلم جاری‌ست

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ

سکوت می‌کنم و عشق در دلم جاری‌ست
که این شگفت‌ترین نوعِ خویشتن‌داری‌ست

تمام روز اگر بی‌تفاوتم اما
شبم قرینِ شکنجه، دچار بیداری‌ست

رها کن آن‌چه شنیدی و دیده‌ای، هر چیز
به‌جز من و تو و عشق من و تو، تکراری‌ست

مرا ببخش، بدی کرده‌ام به تو، گاهی
کمال عشق، جنون است و دیگرآزاری‌ست

مرا ببخش اگر لحظه‌هایم آبی نیست
ببخش اگر نفسم سرد و زرد و زنگاری‌ست

بهشتِ من! به نسیمِ تبسمی دریاب
جهان ــ جهنمِ ما ــ را که غرق بیزاری‌ست

سهیل محمودی

۹۶/۰۷/۲۵
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران