هم‌قافیه با باران

شال را از سر نیندازی سرو سامان من

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ
شال را از سر نیندازی سرو سامان من
آبرویم را نریزی ،سارق  ایمان من

موجَکی بیرون زد از دریای طوفانی موت
رحم کن بر ناخدای ناشی و بر  جان من

عکس مهتاب تو را دیدم شبی بر لوح جان 
کور شد بر غیر زیبایی تو چشمان من 

خنده کردی و اناری خورد در رویت تَرَک
قطره ای هم شد شرابی بر لب خندان من

در حریم چشم های تو  طوافی کرده ام
سوخت پروانه صفت  پروانه ی سوازان من 

مستی انگور را هرگز  نمیخواهد دلم 
تا که لبهای تو باشد جام تاکستان من 

یوسفم،،،از چاه و از بازار و زندان خسته ام 
بازکن آغوش خود را کلبه ی کنعان من 

محمد جواد شاه بنده
۹۴/۰۷/۰۵
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۴ بانوی شرقی ...
چه شعر قشنگی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران