هم‌قافیه با باران

شرمی‌ست در نگاه من، اما هراس نه

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

شرمی‌ست در نگاه من، اما هراس نه
کم صحبتم میان شما، کم حواس نه

چیزی شنیده‌ام که مهم نیست رفتنت
درخواست می‌کنم نروی، التماس نه

از بی‌ستارگی‌ست دلم آسمانی است
من عابری فلک زده‌ام، آس و پاس نه

من می‌روم، تو باز می‌آیی، مسیر ما
با هم موازی است و لیکن مماس نه

پیچیده روزگار تو، از دور واضح است
از عشق خسته می‌شوی اما خلاص نه

کاظم بهمنی

۹۴/۰۲/۰۱
هم قافیه با باران

نظرات  (۲)

۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۵ ساحل سپهری
درود.
دوست من شعر مکمل شما رو نوشته و در وبلاگشون قرار داده اگه دوست داشتید می تونید به وبلاگ من هم سر بزنید
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۱۱ همراه رایانه
سلام اگه سایت ما به دردتون می خوره به دوستان دیگه هم معرفی کنین
ممنون
http://iranianit.xzn.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران