هم‌قافیه با باران

عاشقانه دوستت دارم نمی فهمی چرا؟

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ

عاشقانه دوستت دارم نمی فهمی چرا؟

بی بهانه دوستت دارم نمی فهمی چرا؟


آه ای زیباترین بیت غزل در شاعری

شاعرانه دوستت دارم نمی فهمی چرا؟


از کران تا بیکرانی عشق، ای زیبای من

بی کرانه دوستت دارم نمی فهمی چرا؟


گرچه دوران دل و دلبر گذشت اما هنوز ...

دلبرانه دوستت دارم نمی فهمی چرا؟


چون قصیده،یا غزل یا مثنوی،ای شعر نو

چون ترانه دوستت دارم نمی فهمی چرا؟


یا چو مجنونی که فتح قلب لیلی میکند

فاتحانه دوستت دارم نمی فهمی چرا؟


فارغ و دور از تمام حجم آزاری که هست

ظالمانه!!!.......، دوستت دارم نمی فهمی چرا؟


ای پریشان موی زیبارو ،برای عافیت

همچو شانه دوستت دارم نمی فهمی چرا؟


دور از چشمان شور مردم این شهر شوم

محرمانه دوستت دارم نمی فهمی چرا؟

۹۴/۰۱/۰۷
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

سلام ودرود فراوان
ظالمانه !!!....دوستد دارم نمی فهمی چرا
دوستی در ظلم پدیدار نمیشود چون دوستی پرتو نور الوهیت است وهیچ سنخیتی با ظلم ندارد بنابراین نقض قرض در یک جمله حتی اگر گفته بشه تو را انقدر دوست دارم که باعث ظلم به خودم یا دیگران شده نیز درست نیست چون با کم کردن مقدار کسی ارزش دیگری بالا نمیرود پس حد بیشتر دوست داشتن را تداعی نمی کند بایست گفت عاشقانه دوستد دارم با حد پایینتر گفت خاضعانه دوستد دارم  ارادتمند شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران