هم‌قافیه با باران

عذاب بیشتر از این که از تو دور شدم ؟

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ

عذاب بیشتر از این که از تو دور شدم ؟

به جای حس تو با غصه جفت و جور شدم

 

منی که حرف دلم را کسی نمی دانست

ببین چگونه در این شعرها مرور شدم

 

پناه شعله ی عشق تو تکیه گاهم بود

که مثل پیکر پروانه ها ، جسور شدم

 

پس از تو در دل من خانه کرد بدبینی

کنار دلهره ماندم وَ بی عبور شدم

 

نیامدی و دلم را هوای چشمت برد

به بی کرانه ی دریای غصه، تور شدم ...

 

مرضیه خدیر

۹۳/۱۲/۰۱
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران