هم‌قافیه با باران

قلب من با پرسشی شب تا سحر سر میکند

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ

قلب من با پرسشی شب تا سحر سر میکند:

"کی خدا ما را برای هم مقدر میکند؟"


خیره ماندن های تو در عکس هم سکر آور است

هرکسی یادت میفتد روسری سر میکند


قبله را گم میکنم ، کمتر بخند ...این خنده ها 

آن چه را شیطان نکرد-الله اکبر- می کند!


تا نگاهم میکنی" ایاک نعبد", بعد این

دین من کم کم خدا را در تو باور میکند


در تمام پیرهن ها ماه کامل می شوی 

سرمه ای اما تو را یکجووور دیگر میکند


امتحان پس داده ها با من تفاوت می کنند

بی محلی هایت آدم را جری تر می کند


حرف بر ضد تو بسیار است اما گوش من

از یکی میگیرد و از دیگری در می کند


گرچه در چشم تمام شهر ، "آدم " بوده ام

"دوست دارم" های تو، آخر مرا خر میکند


نفیسه سادات موسوى/

۹۳/۱۱/۱۶
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران