هم‌قافیه با باران

قلم به دست می برم تو را نشانه می کنم

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ
قلم به دست می برم تو را نشانه می کنم
چه بی بهانه ماه من تو را بهانه می کنم 

نوا شدی برای من چه دل فریب شد تنت
ببین چه عاشقانه من تو را ترانه می کنم

غزل غزل دویده ام به اعتماد بودنت
و خط به خط برای تو غزل جوانه می کنم

تویی تمام حادثه به عاشقی به گل قسم  
به حرف حرف دفتری که جاودانه می کنم

نیاز من و ناز تو همیشه مبتلای توست
نکن از آتشم گریز اگر زبانه می کنم

خلوص من به قدمت تمام شاعرانه هاست
سفر به عمق حسّ تو کبوترانه می کنم

بیا فقط ببین که من نگاه عاشقانه را
برای گریه کردنت چگونه شانه می کنم 

علی نیاکوئی لنگرودی
۹۴/۰۵/۰۲
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران