هم‌قافیه با باران

من با شقایق های عاشق هم مرامم

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ب.ظ

من با شقایق های عاشق هم مرامم
روی زبان شاپرک افتاده نامم

چون چشمه شعرم حک شده بر سینه ی سنگ
گلپونه صف بسته به پاس احترامم

از آسمان و از کبوتر سهم دارم
اما فروشی نیست برگی از سهامم

چون راه های آسمان را دوست دارم
با راهیان نور گل کرد انسجامم

در باغ حتی غنچه های نو رسیده
از حفظ می خوانند ابیات قیامم

باران ببین با لطف آواهای خیست
برنامه ی گل ها شده حسن ختامم

ای قاصدک وقتی رسیدی روی دریا
ابلاغ کن بر موج توفنده سلامم


محمدعلی ساکی

۹۴/۰۶/۰۸
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

پرسه زدن در خیالت!

زیباترین نیاز من است…!

هوایم باش..

تا نفسم نگیرد…!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران