هم‌قافیه با باران

من به عاشقان تو شباهتی ندارم، بانوی من

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ب.ظ

من به عاشقان تو شباهتی ندارم، بانوی من.

اگر دیگری به تو ابر می دهد

من به تو باران می دهم

اگر دیگری فانوسی به دستت می دهد

من برایت ماه به زیر می کشم

اگر دیگری شاخه ای به تو می بخشد

من برایت درخت از خاک بیرون می آورم

اگر دیگری کشتی ارزانیت می دارد

من به تو سفری دریایی پیشکش می کنم.



 نزار قبانی 

۹۳/۱۲/۰۳
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران