هم‌قافیه با باران

من طالب وصلت نبودم گر سوی بامت پر گشودم

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ

من طالب وصلت نبودم 

گر سوی بامت پر گشودم 

گفتم مگر جویم تو را در خلوت دل 

دنبال دل افتاده ام منزل به منزل 

افتان و خیزان می روم صحرا به صحرا 

طوفان عشقم می کشد دریا به دریا 

کو آنکه داند مشکل من این محنت بی حاصل من 

تا کی خداوندا جدایی؟وای از منو و وای از دل من 

آن شور تو آن تاب من کو آن خلوت مهتاب من 

کو دیده بی خواب من کو آن دل بی تاب من کو؟ 

آن حالت آشفته ام کو راز به عالم گفته ام 

کو اشک چون سیلاب من آن دیده بی خواب کو؟


معینی کرمانشاهی

۹۴/۰۶/۰۵
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران