هم‌قافیه با باران

من و شب دوست پنهان همیم

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ق.ظ

من و شب دوست پنهان همیم

سالها عاشق و بیمار همیم

گرچه روز آمده و فاصله انداخته است

ما ولی دائما اندر پی دیدار همیم

چونکه شب میرسد آغوش به من وا بکند

گوید ای خسته بیا، ما قَدِ آغوش همیم

تا دم صبح نشستیم و زهر جا گفتیم

شب و من هردو غریبیم و تسلای همیم

کَس به جز شب که ندانست غم و درد مرا

ما گرفتار هم و گوش به فرمان همیم

هرچه من با شب و شب با دل من واگوید

سر به مُهرَست که ما محرم اسرار همیم

ندهم یک سر سوزن زوجودش به کَسی

شب و من ناب ترین عاشق و معشوق همیم

گر شبی شب برود، من بروم، وای به ما

شپ و من هردو همان نیمه پنهان همیم


۹۳/۱۲/۲۲
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران