هم‌قافیه با باران

می توانم عشق را در سینه زندانی کنم

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

می توانم عشق را در سینه زندانی کنم

بر در دل باشم و عمری نگهبانی کنم


عشق را کتمان کنم یا آشکار ای دوستان 

می توانم با بیان آن سخنرانی کنم


می توانم من به جای میزبان مهربان

عابران خسته را دعوت به مهمانی کنم

 

تا مقام پادشاهی می روم بی شک اگر

یک شبی را در حرم تا صبح دربانی کنم


دوست دارم در بهار روبروی مرقدت 

در زیارتنامه با نامت گل افشانی کنم 


دوست دارم در تماشای رواق و صحن ها

یادی از اشعار بشکوه خراسانی کنم


هر کسی شوق حرم دارد بگوید تا که من

در حرم امشب به جای او غزلخوانی کنم


سید حسن مبارز

۹۴/۰۲/۱۲
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

دایرکتوری تبادل لینک - مکانی برای معرفی وبلاگ و وبسایت شما

www.Linc.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران