هم‌قافیه با باران

ناخـواسته شد مـرتکـب قتل دل مـن

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۵ ق.ظ
ناخـواسته شد مـرتکـب قتل دل مـن
آنگـونه کـه افـتاد به جـان غـزل من

با تیشه ی نقدش همـه شعر مرا ریخت
احساس من، اندیشه من، حرف دل من

کانونِ توجـه شد و افسـوس نگـردید
یک چشم، تماشاگـر عکس العمل من

جوشیدم و قُل قُل زدم از بسکه اثرکرد
"بسم الله" او بیشتر از "چـارقل" من

من شَهد سرودم ولی از بخت بدم رفت
درکام هـمه تلخـی قـند و عسـل من

بیچاره ندانست که نانش غـزل ماست
بگـذار به جایی برسـد از قـِبـل مـن

بگـذار که پیـروز شـود نقـد نحیفش
بگـذار که مغـلوب شـود شعر یل من

محمدحسین رشیدی
۹۴/۰۶/۱۷
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۲۹ مهدی ابوفاطمه
سلام علیک
لایک
مطالب خوبی دارین
به بنده منزل هم سری بزنید
اگه برای تبادل لینک موافقت دارین یه خبری بدین لطفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران